2009年4月30日 星期四

2009台中台北之旅 - Day 4 Part 3

參觀酒廠係唔使錢架, 下次經過不妨去睇吓啦, 下面係酒類百問, 不過我好似冇邊條係識的


睇吓d酒埕, 有好多個架, 仲有條酒埕隧道添架


又有教你點釀酒, 不過我估唔會有人响屋企整啩


飲醉酒又點呢, 原來有分好多種架, 唔知我係邊種呢


多得警衛叔叔幫手, 我地參觀完之後就响酒廠門口搭國光直返台北了, 不過都幾貴架, 要NT$380位架, 不過一路落雨, 貴d但唔使中途轉車咁麻煩, 咩都抵返啦


大約三個幾鐘後, 我地就返到台北車站, 跟住轉返捷運去西門町了.  原來而家d悠遊咭要3個月後退咭先唔收手續費架, 如果唔係要俾NT$20的


沒有留言:

張貼留言