2009年5月1日 星期五

2009台中台北之旅 - Day 4 Part 4

到酒店 check in 時, 住同一間飯店嘅網友仲留咗個言俾我, 又請我食霧蓮, 真開心啊

, 返房
, 我地決定今晚去師大夜巿果邊
(即係掃街), 可能係閒日, 又啱啱落完雨, 冇我想像中咁多人, 咁幾好啊, 可以慢慢行, 慢慢食, 先嚟過許氐生煎包, 有人話唔食過佢=冇去過師大架, 不過又真係幾好食架



仲有蔥抓餅, 不過影到朦查查, 又掛住食, 費事再影過了


我呢個大食積仲有食燈籠滷味


仲有食可麗餅, 豪大大雞排, 冰冰 & 好多唔知咩嘢食


我响精品店仲買咗好多小文具添啊


食飽飽又行完街, 咁就返酒店休息, 預備明天淡水之旅了


沒有留言:

張貼留言