2009年5月1日 星期五

2009台中台北之旅 - Day 5 Part 1

起身第一件事就係食, 响台北, 唔食好似對唔住自己咁, 所以去咗 Mister Donut 食4號最鍾意嘅 Donut, 嘆吓咖啡, 不過佢d咖啡麻麻地好飲, 所以我地就去咗鼎泰豐食早餐 2nd round 了, 我鍾意去舊舖, 好似有風味d, 所以今次都係去返舊舖食


其實唔止呢張單架, 4號仲後加咗個烤夫, 都幾好味架


超勁漢足啊, 咁食飽飽後咪散吓步囉, 行吓行吓去到大安森林公園, 個名係咪好勁呢, 查實係一個公園咋, 不過果度種滿好多樹同有好多松鼠架(唔肯定係咪松鼠呢)


原來建國花巿响隔離咋, 不過當日無開, 天橋底泊滿晒車


無花睇所以就去搭捷運出發到淡水了, 响天台度影吓街頭又影吓捷運, 都幾得意架


唔使好耐, 我地就到咗淡水了, 車站都幾有feel呀


車站對出嘅海滂


跟住我地行咗去老街, 又係食, 食同埋食囉, 不過反而冇買過老旦呢d喎, 因為麻麻地鍾意食咋


1 則留言:

  1. 你地去既鼎泰豐是否公館站那間? 好犀利呀, 影到松鼠! 哈...大安森林公園又近邊個站0架??
    [版主回覆05/02/2009 23:54:00]應該係了, 不過我响古亭站出再搭的士過去的(康康街果邊)
    大安森林公園好似响忠考敦化/忠考覆興站(我唔係好記得)

    回覆刪除