2009年4月26日 星期日

2009台中台北之旅 - Day 1 Part 3

check in 完先係3點幾, 去夜巿又好似早咗d, 於是四圍去蕩吓, 見到間手工藝店, 好似好大間咁架, 原本想入去行吓架, 不過唸住橫掂去到台北都會去行手工店, 咁咪冇入去囉(點知最後真係一間手工店都無去過, 真係唔抵

), 唯有下次先啦


行吓行吓去到自由路, 咁咪去買咗台中特產-太陽餅要嚟做手信, 我仲買咗盒檸檬餅添架, 中途又影吓d古零精鬼嘢咁囉


之後去咗春水堂(好似話係珍珠發明者嚟架)飲珍珠奶茶, 4號要咗綠茶拿鐵(latte), 我就要咗紅豆珍珠鮮奶茶, 買咗飛之後佢會俾個牌你, 之後有人攞嚟俾你架


邊款好飲, 唔使問阿貴都知啦, 梗係我杯紅豆珍珠好飲d啦


佢d珍珠又真係幾軟熟嘅, 同香港嘅真係有分別的, 又唔係貴, 好似都係NT$140-150/2杯, 仲有d好靚嘅花做 decoration 添噃


嘆完茶就梗係去搵食啦, 所以我地又行返去台中車站前面搭公車去逢甲夜巿, 果度真係好大, 好多舖頭添架, 早知早d去行吓添啦



我地先嚟過炒麵麵包, d涵係麵嚟架, 個包好脆, 好好食架


見到有人賣土耳其雪糕, 不過聽講唔係咁好食, 所以冇試到


除咗炒麵麵包之外, 我地仲食咗大腸包小腸, 炭燒雞扒, 豆花等等等等, 不過掛住食, 加上越夜越多人, 所以都冇影相啊, 不過我最鍾意食嘅係大腸包小腸, d糯米好香好煙 un, yummy 啊, 我地仲買咗一條返酒店做宵夜添啊


係咪以為我地掃完街就返去瞓覺呢, 係錯架, 我地返酒店洗咗個面, 又去咗24小時家樂褔度行吓, 真係超大, 超多嘢食, 4號仲買咗2款唔知咩嘅杯麵話留返聽日做宵夜添, 因為佢驚响清境呢d山區地方無嘢食喎, 台中

, 下次我會再嚟架


沒有留言:

張貼留言