2009年4月26日 星期日

2009台中台北之旅 - Day 2 Part 1

起身梳洗後就去食早餐, 居然係自助餐呢, 雖然款式唔係好多, 不過有中有西, 算係咁啦


因為book咗架7人車08:30嚟接我地上清境, 咁食完嘢之後咪出去行個圈囉, 點知個天仲係灰朦朦咁, 激鬼s


車費話貴唔貴, 話平唔平, 要NT$1600, 不過今次我地係行條3月份先開嘅 highway, 所以車程都唔係好耐, 不過一進入埔里果邊就覺得 book 車好抵, 點解, 因為d雨落得好大, 好似倒水咁


途中我地仲去咗地理中心, 見証吓台灣最中心嘅地點


因為 Charly (司機叔叔) 知我鍾意種花, 想帶我去香草園架, 不過星期一香草園休息, 所以佢帶咗我去埔里花卉服務區度睇吓花, 果度種咗好多空氣鳳梨同蘭花架, 你咪以為好好天呀, 其實當時d雨都落得幾大架


除咗花花之外, 仲有d蝴蝶標本, 都幾靚, 不過影到反晒光囉


行咗一陣, 我地繼續向目的地 - 清境黃慶果園進發


沒有留言:

張貼留言