2010年7月4日 星期日

2010年6月台灣之旅 - Day 3 Part 1


原本今日唸住去動物園同搭貓空的, 但等吳小姐1點會送木器同棉紙嚟飯店俾我, 所以只係响附近閒逛吓, 買吓無聊嘢, 四圍影吓相咋

花博, 我想睇好耐了, 希望12月可以成行啦

收咗貨後, 我地去咗西門町, 原本想去食無名蛋包飯, 但去到落咗閘, 唔知係咪要夜d先開呢, 所以去咗食褔州魚丸, 响出面覺得好香, 不過食落麻麻地, 不過佢放咗座紫水晶架, 好鬼格格不入咁

食完嘢決定淡水行吓街, 睇吓日落, 又 hea 1 day

由於係咁食煎炸嘢, 個口超苦, 於是飲咗我咁大個女嘅第一杯苦瓜汁, 睇住阿叔新鮮即榨, 阿姐又幫我加多咗蜜糖, 唔係實飲唔到, 但真係好 work 喎, 飲完個口即刻唔苦, 好舒服架

有咗救星, 就繼續食, 今次係鹽酥菇, 都ok的, 不過都係上次上清境途中個檔好味d, 呢檔濃味咗d, 粉又較多

跟住行吓行吓, 見到一桶咁嘅嘢

行到熱熱地, 又食, 今次係食雪花凍, 我地要咗熱情果冰

原來d冰係咁刨出嚟架







沒有留言:

張貼留言