2010年7月3日 星期六

2010年6月台灣之旅 - Day 2 Part 2


由於我地 miss 咗班車, 要等多半個鍾, 就响度優閒咁四圍影吓相啦

到差唔多夠鐘時, 見架車响站後面預備駛出中線, 咁我地咪跑去載住佢囉, 原來我地攞咗個大烏龍, 呢個係返出嚟嘅站, 唔係入去的, 好彩司機叔叔話我地知咋, 咁我地就用9秒9嘅速度飛奔去載架車, 仲要橫誇條唔知係3線定4線架馬路, 都唔知點解可以咁勇

好驚險咁上到車, 大約個幾鐘後, 我地就去到小人國了, 其實主要目的係叮噹, 不過而家叫做哆啦A夢, 佢係 woodstock 外我喜愛嘅卡通人物之一呀

要去哆啦A夢樂園, 要先經過微型展區, 即係好似深圳世界之窗果d囉

我就無咩興趣, 不過橫掂去到, 咪睇吓囉, 就真係睇吓囉, 冇咩特別咁囉, 反而最欣賞係佢d迷你樹仔, 種得好鬼s靚



沒有留言:

張貼留言