2010年7月3日 星期六

2010年6月台灣之旅 - Day 1 Part 2


佢地係用一舊舊炭嚟燒架, 好鬼耐冇試過咁食了, 待應小姐推介咗好多好嘢食, 佢幫我地點咗好多嘢, 有魚生, 火煱和炭燒, 我地覺得幾正, 下次可以 encore

魚生, 幾新鮮

海鮮, d帶子超巨形, 好爽口, 有2款蝦, 唔知邊樣打邊樣, 不過我鍾意大個款, 爽甜, 細的就好多膏, 都唔錯

其實仲有生蠔架, 不過掛住食未影就落咗4號個肚了

另外仲有多款牛肉, 豬肉等等的

火煱相對我地食得少, 不過d丸丸好大堆頭架, 煱底有好多菜, 好飽飽啊

之後仲有好多甜品, 生果, 雪糕, 不過有好多無影低, 下次去先補返

我最鍾意就係呢個烤年糕, 係待應姐姐推介架, 真係好好味架

飲包食醉後, 我地就返酒店了, 睇吓電視, 咁就休息了, 因為我地明天要去小人國呀


沒有留言:

張貼留言