2010年7月3日 星期六

2010年6月台灣之旅 - Day 2 Part 1


飯店係包早餐的, 原本無唸住去食的, 不過4號想去飲杯咖啡先, 所以照去食
佢供應食物款式唔多, 不過味道都ok的

食完之後我地去咗食台灣當地人常吃的早餐 - 中式漢堡, 不過呢檔無之前响西門町果檔咁好食囉, 佢地全部全鐵板煎架

之後我地出發去阜杭豆漿, 成個巿場我唸8成嘅人都係去佢度食嘢的

佢地嘅工場係採用玻璃門面的

我地要咗個鹹豆漿, 冰米糊, 葱花鹹餅同薄煎餅

最鍾意係冰米糊, 除咗夠凍外, 好有炒米餅嘅香味, 葱花鹹餅我都鍾意, 不過4號覺得太多葱, 鹹豆漿無太大驚喜同埋覺得佢略鹹囉

跟住我地準備出發去小人國, 因為要去探叮噹啊


沒有留言:

張貼留言