2013年11月16日 星期六

2013年賞楓之旅-戰利品

返嚟成個星期了, 今日開始整理我的戰利品

今次買衫褲多, 連阿4都有唔少收穫, 佢買咗頸巾, 褲, 風褸, 羽縅和波鞋

我就多DD啦, 衫褲鞋襪, 圍巾, 棉褸, 羽縅和化粧品咁啦


 


















嘢食就唔算多了, 應該759仲未有的


4 則留言:

  1. 都買了很多嘢呀^^
    零食我覺一般囉‥唔太好吃!
    點解唔買多啲護膚品﹖﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實好懶用護膚品, 呢D我夠用有特了 ^.^

      刪除
  2. 唔好意思,請問留言嗰度可否取消驗証碼呀,好煩!
    仲有‥有冇發覺你個blog想click入去睇其他網誌會帶咗去第二度,怪怪的‥
    或者你試吓吖!!
    太多口了^.*

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來我無取消到驗証碼, 好彩你話我知咋, 唔該晒
      其實我都仲未係好識用呢個BLOG, 如果有咩問題請記得話我知啊

      刪除