2013年11月10日 星期日

2013韓國賞楓之旅-DAY 2 (3/11/2013)

行程 : 全州 --> 井邑

呢間就係我地响三到軒嘅房間




由於三到軒主人幫我响井邑搵咗住宿, 所以今天可以响全州玩吓先去井邑, 所以一大清早, 响韓屋村入面四圍行吓影吓, 雖然天氣灰矇矇, 都好過噚日落雨了




























之後去家族會館食拌飯, 4號最鍾意呢個, 尤其個蛋, 我就覺得一般啦





跟住去電影街一帶行吓, 不過因為落雨, 都無咩影相



之後就搭車去井邑, 1個鐘車就到, 都好快好方便, 去到仲好好天添 :)




响我地四圍行之際, 遇到一個來自中國的同胞, 佢話我地行呢邊唔係咁旺, 巿中心响另一邊, 仲好好人咁車我地過去, 其實唔難去的, 由火車站向巴士站方向一路直行就到



呢晚我地食炸雞, 飲全州帶嚟嘅米酒, 好滿足咁預備明天去遊內臟山






沒有留言:

張貼留言