2012年11月11日 星期日

韓國賞楓之旅 Day 4

話咁快己經到咗旅程嘅一半, 今日我地一行9人一齊出發到內蔵山, 不過我地無搭171, 而係改搭賞楓期間加開的班車, 佢不會在井吧巿內上客, 而係由車站直接開到內蔵山的
在此要多謝奶媽和梅姐, 因為係佢地話我知的, 咁我地就唔使排咁耐171了, 真係出門遇貴人啊

就係有貴人同行, 所以我地今日嘅天氣有齊晴天, 太陽, 下雨, 勁大雨, 刮風, 真的體驗了天有不測之風雲
玩飽後就去巿閘醫吓個肚, 食咗炸人蔘, 尤魚, 燒肉, 海鮮餅同魚糕, 人多就有呢個好處, 可以試多幾樣嘢
之後又再行吓個巿間, 都好多嘢賣架
行完我地就搭車返井邑了, 休息一陣我就响井邑巿度行吓, 超巿內嘅唔知咩乾和花生糖

9人中, 有4人會離開井吧返首爾, 所以今晚只剩下5人一齊開餐
我地去咗巿場內一間好地道的餐館, 試咗好多嘢, 海鮮, 牛肉湯, KIMCHI鍋和血腸鍋
隔離枱有3個韓國人, 仲請我飲酒, 好彩奶媽提醒我, 話飲完又要敬返佢地, 叫我頂得住先好飲
我最後梗係無試啦, 費事啦, 哈哈
佢地又請我地食炒飯和海帶湯, 又話4號handsome & good
基本上韓國人都好nice, 不過大家文化唔同, 佢地行街搭車真係會撞人的, 但係其他的真係幾好, 會好主動幫人的
呢餐之後, 我地同奶媽, 梅姐和嘉誠哥就各自繼續我地嘅行程了
我就去咗濕平, 仲買咗11月11日嘅特別版百力支

聽日就要返首爾了, 88井邑, 我相信會再嚟的, 因為紅葉真的好靚好吸引




2 則留言: