2012年11月10日 星期六

韓國賞楓之旅 Day 3

轉眼就到第3日了, 我地一早就乘KTX去井邑
到井邑後就去Tourist Information Counter, 請佢地幫手搵住宿
佢地幫我聯絡咗New Prince, 呢間好多香港人住, 老闆娘識講國語, 房間設備亦好好, 雖然較其他的貴, 但我覺得值得的

放低嘢後我地就去買車飛去白羊寺, 跟住去咗醫肚, 由於D鎖匙文我一D都唔識, 响到唸緊食咩時, 有2個香港嚟嘅美少女, 琪琪和阿君, 話我地知呢間舖有中文同英文的MENU, 真好啊
食飽後我地就去車站準備去白羊寺, 點知又撞返琪琪和阿君, 仲有另外3個香港人, 奶媽, 梅姐和嘉誠哥, 另外仲有2個女士, 就係咁, 我地9個人呢2日就一齊去咗白羊寺和內蔵山了
先要到四街里轉車
等咗唔夠半小時, 就有車去白羊寺了
紅葉好靚, 可惜無陽光, 唔係一定靚到爆的
 
遊完白羊寺, 我地仲一齊去咗食鴨, 原來韓國唔係咁多地方有鴨食, 間舖原本都話無貨, 不過我地9個人佢地先肯即刻叫人送嚟咋, 真有口褔 

食飽後我地去咗個巿場買生果, 仲有其他雜貨賣


沒有留言:

張貼留言