2010年11月22日 星期一

2個大傻瓜8天台灣之旅 day 1


講吓講吓咁又到咗出發嘅日期了, 我地2個大傻瓜出發了

响機楊嘅展覽櫃影的

今次係搭華航, 落機後搭國光去台北車站

周圍都係花博嘅宣傳, 好期待呀, 不過傻瓜事件好快發生咗, 就係我 book 錯咗地方食飯

原本我應該係 book 就是好客嘅延吉店, 但原來我 book 咗忠考店, 仲要係去到先知錯地方, 但延吉又無枱喎, 好彩佢叫忠考果邊 hold 住張枱俾我, 咁我地2個傻瓜又去遊咗地鐵河了

不過今次去食覺得冇咁好食, 唔知係心理作用定係真係差咗呢, 下次去要試過第間先

食包包之後就返酒店了, 因為約咗慧玲同佢老公, 同埋要保留實力去花博啊

沒有留言:

張貼留言