2009年6月20日 星期六

李小姐, 我地可以點幫你呀

你知唔知你咁樣, 我地會好心痛架

你點解要為咗個對你唔好嘅男人令到自已咁樣


要記住


其實你身邊咁多好朋友, 你何苦要咁做呢


試吓向 positive 嘅方向行啦, 你對樣樣嘢都冇晒興趣, 咁係唔得架


做人要有一團火

咩火都好啦, 咁做人先有動力架


我噚日同阿豆通過電話, 佢把聲好謝, 我真係認唔出係佢, 聽得出佢好攰, 日日要嚟醫院睇你, 又要呃住 aunt 話你去咗探朋友, 要一段時間先返嚟, 佢都好辛苦架


 


雖然我知道你未必睇到呢段說話, 不過我真心希望你可以快d振作起嚟, 重新開始, 唔好為咗d咁嘅人令自己陷入萬刧不覆嘅地步啦


我地永遠會响你身邊


我唔知可以點様先幫到你

希望醫生們可以助你渡過難關, 快d可以好返啦


亦都希望我身邊所有嘅朋友都可以


沒有留言:

張貼留言