2008年5月28日 星期三

優閒日子

昨天原本約咗果同事一齊去街架, 咁咪入紙放假一天law. 但佢前日先話俾我聽唔去了, 咁我臨時時臨緊就唯有叫阿4放假一天陪我啦


我8點已經幾起咗身, 但4號都未有任何起身嘅意思, 咁我咪上去天台整理吓d花law, 唔覺唔覺整到11點幾, 返落嚟發覺成個人黑咗, 下次一定要記得搽防曬


由於整到身水身汗, 去沖咗個08年嘅第一個凍水涼, 之後咪叫阿4號起身law, 講吓講吓又唸到去食buffet, 咁係訂咗Kowloon Hotel law


成個下午就係煲吓碟, 織吓衫, 有d涼風吹住, 好舒服, 好"炭"


4點幾鍾就換衫去TST, 行咗一陣 Sogo 就去開餐了


都好豐富, 生蠔新鮮, 刺生就反而普通咗d, 其他甜品熱盆都幾好, 總括呢講都滿意


其實都好耐冇好似今日咁同阿四去拍拖拖了, 雖然唔係好特別, 但都好滿足了


 


沒有留言:

張貼留言