2011年9月24日 星期六
s唔晒嘅殘花
呢幾個月真係無咩點理過d花, 只係間中淋吓水, 插幾支肥, 佢地終於捱過炎夏, 踏入秋天, 開始有返d花了
沒有留言:
張貼留言
‹
›
首頁
查看網路版
沒有留言:
張貼留言