2017年4月17日 星期一
宜花東8天喪食之旅-DAY 5
›
食完早餐就要同知本講88了 之後就去玩海線, 先去小野柳 再食返個釋迦雪條降吓溫 之後去睇民旅表演, 呢度青山綠水咁, 又好天氣 之後去咗成功食海鮮, 不過D魚好腥, 我食唔到 食飽又再出發去八仙台, 因為打風, 浪好大, 風大到人都吹郁 ...
宜花東8天喪食之旅-DAY 4
›
昨晚落雨, 所以天氣都麻麻地, 叫做睇到日出啦, 但唔叫得好靚, 但呢個位置真的一流 食完早餐就搭火車去知本了 去到知本, 先嚟個溫泉旦, 正確嚟講係2款雞旦和皮旦 之後去咗知本國家森林遊樂區 行完一輪, 梗係醫肚啦 飯後梗係嚟個甜品啦 之後就...
›
首頁
查看網路版