2009年9月17日 星期四
因禍得花
我家風雨蘭今年都冇咩點開, 居然巨爵一嚟, 佢就開花, 真係不枉佢叫風雨蘭呀
桃紅大花
Z.mimina
沒有留言:
張貼留言
‹
›
首頁
查看網路版
沒有留言:
張貼留言