2009年7月8日 星期三
仲係玫瑰
今年d玫瑰唔知發生咩事, 呢棵開完都第棵, 真係開心, 不過早排成日落雨, 要噴吓藥就真
沒有留言:
張貼留言
‹
›
首頁
查看網路版
沒有留言:
張貼留言