2013年11月21日 星期四
DIY 賀咭
公司有同事結婚, 做了呢張咭俾佢, 希望佢同另一半恩恩愛愛啦
2 則留言:
MAY PUN靚靚
2013年11月22日 上午10:46
好靚,,,,同事收到一定好開心.. ^^
回覆
刪除
回覆
Unknown
2013年11月22日 晚上8:22
臨近年尾, 仲有幾張要做 :P
刪除
回覆
回覆
回覆
新增留言
載入更多…
‹
›
首頁
查看網路版
好靚,,,,同事收到一定好開心.. ^^
回覆刪除臨近年尾, 仲有幾張要做 :P
刪除