2011年2月27日 星期日
彩繪練習 - 熊谷女孩
呢個畫得好快, 前後4日已畫起, 今次呢個好似易畫過上次果幅喎, 所以相對都無咁肉酸了
1 則留言:
Cathy妹
2011年2月28日 晚上10:17
畫得好靚呀!
[版主回覆02/28/2011 22:19:00]呢幅一般啦, 好過之前果幅少少啦
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多…
‹
›
首頁
查看網路版
畫得好靚呀!
回覆刪除[版主回覆02/28/2011 22:19:00]呢幅一般啦, 好過之前果幅少少啦