今朝一早起身唸住洗衫衫, 點知見到棵月見草開咗朵黃花喎, 呢棵苗仔係花友送的, 花友話佢夜晚先開花, 所以才叫做月見草的, 可能今朝我夠早未謝所以影到佢嘅花容

你地睇吓佢幾靚

仲有d花蕾, 唔知幾時開呢 ?

另外星期五出咗花墟, 我呢個狂物購又點會空手而回啊, 呢d係我新買唬花花
雀仔花


龍船花

仲有一棵唔記得係咩橡樹

因為我最愛嘅 Staccato 開倉, 所以一放工即刻同 ling ling 去掃貨, 見到d咁靚嘅鞋, 我梗係發咗癲咁買啦, 呢d就係我嘅戰利品了
超特平, 只餘 one & only one, 盛惠$50

鍾意呢對個鞋踭, 好有馬賽克 feel, 要 $150

呢對之前正價時買了對淨色的, 當時要$800, 而家只係 $150

呢度都係 one & only one, $100

呢對係全部之中最貴的, 原價要$2000, 而家開倉都要$350, 不過一著上腳, 好貼腳, d石好閃, 所以二話不說 ... 買咗

呢d就係開倉嘅資料
星期四下午攞咗半日假, 心唸落雨落到倒水咁真係邊到到唔使去了, 不過個天對我又幾好喎, 下午冇咩落雨, 3 4 點仲有d太陽令我整個下午都好充實
首先我約咗 blog 友俾球朱頂佢, 跟住就去攞我兩個好靚嘅和風小手袋
阿四和我都覺得黃色好青春同夏日 feel

紫色呢個就比較冬天同 elegant

不過我就梗係兩個都鍾意啦, 係到要多謝校長幫我整得咁靚啊
我地跟住就去咗行街, 原本想買對短筒嘅水鞋, 不過睇得啱嘅好貴, 唔捨得成$700買對水鞋, 最後買咗對普通嘢, 雖然係普通嘢, 都要三百幾蚊, 不過個色我都幾鍾意, 落雨日子見到 d colorful 嘅嘢, 人都開心d啦, 咁就算啦 !
